tirsdag 22. juni 2010

Honningsvåg at last!

Hei alle sammen, vi bringer gode nyheter. Etter ankomst Honningsvåg 0300 i dag tidlig har det skjedd fantastiske ting. Vi ble vekket av en telefon fra Radio Nordkapp og Finnmarksposten,
som nå har intervjuet oss. Det virker som de syns det vi skal er spennende, og de ble strålende fornøyd da vi sa vi hadde kommet for å bli. Vi legger ut link til intervjuene straks det er klart.

Vi satt oss akkurat på en bar for å feire at vi fikk møblert hjem idag, det er innflyttningsklart i morgen. Vi rir på en bølge med flaks.
- Eller som Roald Amundsen sa i kappløpet med Scott om Sørpolen: "Seier venter den som har alt i orden, hell kaller man det. Nederlag er en absolutt følge for dem som har forsømt å ta nødvendige forhåndsregler i tide, uhell kalles det"


Idag drar vi på byn, over og ut!

6 kommentarer:

  1. ÅÅå.. nå gleder jeg meg sånn til å komme opp!! Godt å vite at jeg ikke må dele kahytt med dere alle tre:)

    SvarSlett
  2. Jeg kom, jeg så, jeg vant.
    Julius Cæsar.

    SvarSlett
  3. og hvordan var fylla i Honningsvåg....?

    SvarSlett
  4. Hei, Jeg bestiller en stk kongekrabbe til neste lørdag.

    SvarSlett