mandag 25. oktober 2010

Brokeback mountain

Jaha...Blogg er logg;
Fredag dro vi alle tre på firmatur. Og jeg må sannelig si det er hyggelig å bli kjent med sine kolleger, også litt sånn utenfor jobben.

Siden det var bekmørkt da vi dro, fikk vi noen naturlige startvansker med å finne hytta.
Og som alle gode gamle bestefarhistorer var vi akkurat på vei til å legge oss ned under åpen himmel da vi nesten kræsja i hytta.

Det ble en super kveld/ natt rundt bålet, med tre sultne gutter som ikke var i nærheten av å
ha tålmodighet til å vente på at pinnebrødet var ferdig stekt. Og for å gjøre gjæringsprosessen komplett helte vi på med øl...

Om det ble no rype? Nei!, ikke no fisk eller. Vi kom oss knapt ut på tur i det hele tatt. Det blei med ei lita sjarmøretappe på lørdagen, men ikke noe å skryte av.
Noe jeg derimot vil skryte av er isbadingen på natterstid, vi tok bomba igjennom isen , og frøys oss halvt i hjel.
I morgen er det nok en gang dags for en ny episode av Havets helter. Vi så akkurat en trailer hvor Kjell blei litt gæren i magan, og måtte på slippen over ripa. Så følg med på Viasat 4 klokken 21:35 i morgen.

8 kommentarer:

  1. Dette liker jeg, med unntak av nattbading i minusgrader som jeg er 100 % imot, særlig etter inntak av 40% sprit!!

    SvarSlett
  2. Hei Ingurd
    Det var ikke 40%, Jager er bare 35%. SÅ det var ikke no stress. Hehe
    Gleder oss skikkelig til du kommer i morgen!

    P.S de vaniljekrembollene er det beste jeg noensinne har smakt.
    -tom

    SvarSlett
  3. Eivind satte ekstremt god pris på bæsje segmentet på m/s Donna i dagens episode av H.H. Godt at de vinkler etter min humor. Takk til Limelight productions

    SvarSlett
  4. Snublet akkurat over 'Havets Helter' på Viasat4 og må si jeg er mektig imponert!
    Skal følge med på bloggen i fremtiden!:)
    Stå på gutter!

    SvarSlett
  5. Eivind:
    Det ante oss at du likte den sekvensen. Vi tenker på deg hver gang vi driter.

    anders:
    Takk for det!

    SvarSlett
  6. Jeg støtter Eivind mht dritesekvensen. Det kunne se ut som om det er utfordrende å holde styr på dorull/tørking i flau vind. Synes Carl I derimot var beskjeden da han klistret 5 x driteseanse på skjermen, det må serr skje oftere? Bekreft gjerne

    SvarSlett
  7. Jepp, dette skal vi følge opp. Do-vanene til kjell fortjener egentlig en helt egen blogg.
    serr!

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett