fredag 3. desember 2010

Min tribute til Carl og Thomas..

Takket være Carl og Tom og deres fantastiske innsats, på det vi kaller "snekkerværste", er vi akkurat der vi bør være.
I flere uker har disse to jobbet, ikke bare i skikkelig ruskevær, men også i storm, svært mange, lange og kalde dager. Rekorden er 08.00 - 22.30..
Jeg på min side er så heldig at jeg, på grunn av dette, kan styre med mitt - er vanvittig takknemlig for dette.

"Snekkerværste" høres kanskje ikke så voldsomt ut, men prosjektet de gjør for kommunen ser ut til å bli helt konge! Og prosjektet er ganske så stort. (se bilde)


Ting begynner virkelig å rulle nå - gleder meg masse til tiden fremover. Hva er det ikke å like?

Uansett, takk skal dere ha.

6 kommentarer:

  1. Herregud, det er jo helt vanvittig stort!! Det ser superflott ut, og jeg må si jeg er veldig imponert, over min kjære og hans læregutt! Også er du søt , Kjell, som viser det fram sånn! p.s: 10 DAGER!! woop woop, gleder meg som en fisker som gjør seg klar til å heise teinene sine!

    SvarSlett
  2. Flott dette karer. Liker at dere "Søringer virkelig får oppleve Nordnorge ogFinnmarka. Dere gjør en god jobb og håper dere trives med oss Nordlendinger.Roy

    SvarSlett
  3. Konge av dere gutta. Imponert=) Gleder meg til dere kommer tilbake til gammle (øst)landet en tur. Henning (F) M.

    SvarSlett
  4. Mente selvsagt gamle (øst)landet.

    SvarSlett
  5. Hei folkens.
    Gleder meg til å se og føle personlighetsforandringene som dere har gjennomgått. Det er nok ikke de samme karene som dro opp som kommer tilbake til "byfolket" som dere nok kaller oss nå. Ikke døm meg fordi jeg ikke spiser fisk hver dag eller poteter for den saks skyld. Greit, jeg går i skatesko til daglig, men ikke døm meg fordi jeg ikke går i disse "gå rett inn i" skoa som jeg ser på bildene deres. Ok, jeg barberer meg hver dag, men ikke døm meg fordi jeg ikke har muligheten for å få slik flott ansiktsmanke som dere har. Jeg har EN træle etter å ha holdt blyanten for hardt for lenge på skolen, men ikke døm meg fordi jeg ikke har like rue hender som dere har fått.

    Ellers så gleder jeg meg til fest når dere kommer. Sorry hvis det blir for ukjent og ubehagelig for dere hvis jeg drikker vin på den festen, men IKKE DØM MEG

    SvarSlett
  6. Veldig imponert!! Og Kjello, gratulerer så mye med dagen min venn!! Håper dagen blir topp toppere toppers!!

    SvarSlett