torsdag 15. juli 2010

New kids in town

Da er det Eivind Garen som rapporterer fra Hovedveien 26, altså residensen til gutta. De er nå nettopp dratt ut på hysefiske. De kan fort være ute hele natten erfaringsmessig, så Hanne og Karoline og jeg har en plan om å komme oss på konsert i kveld. Det er TopCoat som spiller. Ifølge plakaten er det visst verdens kuuuleste partyband så vi gleder oss som bare turister i Honningsvåg kan.
Alle som en var ute på bytur i dag da han Magnar på kaia kom bort til oss med tilbud om å få en splitter gammel sykkel. Med et nytt dekk og slange var den så god som pent brukt. Folk er hyggelige må jeg si. Ved ankomst var det strålende sol og 16 grader, i dag er det ikke det..Men i morgen skal det bli bedre, og vi regner med noen toppturer til fots og litt skating for oss andre barna.

Må si at det virker som at gutta har det som noen plommer i 3 egg. De har allerede kommet på fornavn med minst 4 stykker, preparert Donna med iherdig arbeidsinnsats og satt seg inn i Honningsvågs kotyme. Må få med at jeg har aldri følt meg mer sexy etter at Hanne klippet meg med med en sløv saks på badet i går. Hårkanten ligner siden av en fjellkjede altså veldig opp og ned. Thomas synes sveisen var den kuleste han hadde sett, men jeg føler at han følger sitt mantra "skadefryd er den eneste fryd".

Fram til nå har vi alle kost oss enormt og vi gleder oss til dagene som kommer.
Konge av dere at velkomsten har vært særs fortreffelig og at dere sørger for at vi har det bra.
Det er som jeg alltid har sagt: Det er med store hjerter som med store hav, de fryser aldri til.
Lykke til med hysa i dag...

1 kommentar:

  1. Hahaha Eivind. Det var morsomt å høre.
    Det gleders oss at dere skal suge i dere litt kultur på byen ikveld. Vi har også hørt at TopCoat er verdens kuuuleste partyband. Sees i morra, og hils dronninga og karo å si takk for ostesmørbrød.

    SvarSlett