onsdag 15. september 2010

Fangst og bifangst

Idag hadde vi en god dag på sjøen, 8 sekund meter vind fra nordøst ellers lettskyet oppholdsvær.-Ingen problemer med båten og en ok mengde med krabbe ble levert.

Når du setter teiner på 330 meters dyp kan det fort blande seg andre uforutsette dyr inne i teina. Og til Carl ivar gjentatte begeistreing skjer det ofte at vi får forskjellig typer bifangst.
Men hvis du som bifangst roter deg inn i Donnas teiner, kan du banne faen på at det er fullt av sultne krabber som er klar for å sluke deg levende.

I natt klokken fire drar vi... ikke ut å fisker, men vi setter oss i bilen for å kjøre til Kirkenes lufthavn. For Ms donna sitt mannskap drar til Oslo!
I Oslo skal vi lade batterier, og delta på premierefest for Havets helter. Konge av oss.

Håper vi ser så mange som toppfolk som mulig mens vi er hjemme.

5 kommentarer:

  1. Det er så konge av dere! Jeg drar til New York for å lansere Havets Helter der, og sater på å ordne en premiere fest på manhattan... peace mr crabmeister

    SvarSlett
  2. Jeg fikser premierefest her! Viggo, hjemme i stua!!!! Boller og brus! Men se dere skal jeg! Om ikke annet på nett-TV;)Have fun! Krabbe-klo-klem

    SvarSlett
  3. Sykt bitter på manglende invite til heidundranes fest! Men jeg legger det bitre bak meg og sier heller hurra for tøffingene (les: dere). Har drevet litt lobbyvirksomhet for M/s Donna. En kompis av meg som har begynt med seriøs journalistikk for Norsk Fiskerinæring. Får se hva det blir til, men kontaktinfo er gitt. Da forventer at dere fakser over en goodybag med krabber, fisk og annet omega 3-6-9 godsaker! Lykke til:)

    SvarSlett
  4. http://www.online.no/filmomtaler/hostens_beste_norske_reality.jsp

    Jeg liker det jeg leser boys! Og kan ikke si at forventningene har blitt mindre etter at selveste Brita Møystad skryter dere oppi skyene!!! Ordentlig, rungende stolt av dere:)Dere vil høre fra meg i morgen. SMASK!

    SvarSlett
  5. Jeg vil anbefale alle som leter etter forretningslån til Le_Meridian, de hjalp meg med lån på fire millioner dollar for å starte opp quiltingsvirksomheten, og det var raskt. Når jeg fikk et lån fra dem, var det overraskende hvor lett de hadde å jobbe med. De kan finansiere opp til $ 500.000.000.000 (fem hundre millioner dollar) i alle regioner i verden så lenge det kan garanteres 1,9% avkastning på prosjektene. Prosessen var rask og sikker. Det var definitivt en positiv opplevelse. Unngå svindlere her og ta kontakt med Le_Meridian Funding Service On. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. hvis du leter etter forretningslån.

    SvarSlett