onsdag 22. september 2010

Vi er på fjernsynet!



Yes sir, igår på kveldstid satt CIB og TOM seg ned, klistra foran skjermen. Nærvøse, men heldigvis i rolige omgivelser. Våre tanker går til stakar Kjell som satt med masse venner i Oslo. Hehe.
Vi hadde for anledningen kjøpt "klassikern" fra tiden vi bodde i Oslo;grandiser og kompils. -Og var klar for premiere.

Ingen av oss har noen ganger sett oss sjæl på skjerm før, og vi syns det var flaut. Men siden gårsdagen var fra første innspillingsdag håper vi at det kommer seg, og at vi blir bedre utover sesongen.

Men for å gjøre en sjælanmeldelse er vi fornøyd med at det var en tydelig kontrast til programmet bartenderskolen, og deres fremstilling. Men ser samtidig at det er flaks vi skal bli fiskere, og ikke skuespillere for det hadde blitt begredelig.
Nå er kanskje vi over normalt interesser i fiskeryrket, men dæven steike for et intressant program de sendte på viasat 4 21:35 i går.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det hjelper.

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for tirsdagens underholdning! Jeg elsket det!!! Det er en fryd å se hvor naturlige og herlige dere er:) Gleder meg allerede til neste tirsdag! Hilsen meg som er stolt av å være venn med dere;)

    SvarSlett
  2. Synes dere gjorde en flott debut på TV. Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  3. Nydelig! Dere er de kuleste i verden

    SvarSlett
  4. topp program
    når kommer resten??

    SvarSlett
  5. Det er mellom 10 og 12 episoder, og går hver tirsdag på viasat 4, klokken 2135.

    Tusen takk for support.

    SvarSlett
  6. Dere er havets helter! Gleder meg veldig til hver tirsdag, dere er selvfølgelig prioritert foran tilogmed Greys anatomy! Lett! Oppdaget forresten at de som ikke har Viasat kan se heltene her: Viasat4play.no (tilfelle noen som vil se og ikke kan se ikke visste..) :)

    SvarSlett
  7. Takk for sist på førpremiere festen, skulle gjerne ha slått av en litt lengre prat med dere enn det blei tid til, men var så mye kaos og folk. Kult at dere likte programmet, skjønner at det er flaut å se seg selv på tv, men dere kommer veldig godt ut av det, og oppfører dere veldig naturlig forran kamera :] utviklingen deres fremmover er helt knall

    SvarSlett
  8. takk cathrine

    da får jeg fulgt med når jeg kan
    masse å gjøre på schenker om dagen
    men gleder meg til resten ;)

    SvarSlett