tirsdag 21. september 2010

Tilbake, og klar for premiere!



Da har CIB og TOM landet på Kirkenes lufthavn, og sitter i gode gamle Camryen. Her er det fantastisk vær og fine høstfarger. Godt å være tilbake!

Oppholdet vårt i Oslo har vært helt prima. Vi deltok på en premierefest for havets helter på Solli plass, og hadde det rasende artig. Masse hyggelige folk som har medvirket til denne brillefine serien.

Vi fikk "gleden"av å se første del av første episode, og kan si at dette er et program vi ville sett likegyldig av om vi var med eller ikke. Eller i etterpåklokskapens ånd skulle vi vel sett at vi ikke var med i det hele tatt, for vi gruer oss fælt til fortsettelsen.

Ellers hadde vi også en intern premierefest på lørdagen, sammen med vår konge vennegjeng. Spesiell takk til a Ingeborg som sto for et sjefsfett arrangement.

Men klokken 21:35 når premieren går, sitter CIB og TOM til stor kontrast til torsdagens premierefest på vestkanten i Oslo, alene i en sokkelleilighet i 9760 Nordvågen.
Uansett følg med, det kan bli et artig serie.

Location:Nesseby,Norge

13 kommentarer:

  1. Snakk om telepati! Tenkte akkurat på dere og VIPS! Nytt innlegg og dere er på plass. Stå på pigghå!

    SvarSlett
  2. Skulle så gjerne sett dere men har desverre ikke Viasat 4 for hælvete... Men håper noen er så smarte at de tar opp serien så jeg får se dere når jeg kommer hjem en gang i framtiden! Håper alt er bra og jeg ser dere snart.. Savner fiskerne!!

    SvarSlett
  3. Kim, there is a way:)
    http://www.hsl.virginia.edu/services/computing/FirefoxProxySetUp.cfm

    Ring meg om du ikke får det til. Både Mikkel og jeg fiksa det:)

    SvarSlett
  4. Ja, men det er jo viasat4play.no også, eller funker ikke det abroad?

    SvarSlett
  5. Nett-tv funker ikke pga. av IP adressen:( Men etter at Pia tipset om denne linken funker alt! Så nå kan vi utlendinger følge med vi også:)

    SvarSlett
  6. herre min, det er flere som er forelsket i dere, Brita er jo ikke glad i jenter lengre, men i dere!! For en anmeldelse, jeg er stolt!!

    SvarSlett
  7. Linn har offisielt overtatt min nerdestatus

    SvarSlett
  8. http://www.online.no/filmomtaler/hostens_beste_norske_reality.jsp

    SvarSlett
  9. Johoo! Gleder meg! Og kjempeflott å se dere på lørdag, selv om det ble alt for kort for min del...

    SvarSlett
  10. første halvdel av programmet = #win

    dere er digge og søte og kjekke og snille! og kule.

    SvarSlett
  11. w00t, konge "krabbe",,, repekt at dokker gjør dette.

    SvarSlett
  12. Sitat eivind fra premiere samling hos Erik: "Det er enda fetere å se gutta på tv enn å henge med de"

    SvarSlett
  13. Jeg sa "det er fetere å se på tv enn å henge med deg"

    SvarSlett