søndag 26. september 2010

Trøkk på Børsa!(x2)


CIB og Tom lukta som pesten, og med mausern, hagla og smith & wesson sneik vi oss frem på strømpelesten, like stille som ånden som går.
Det er skuddår i år!

Rett bak huset vårt ble den første rypa skutt


Gamle børser bommer mest pleier fattern å si, men denne satt som et skudd.

Dagens rypejakt ble en kjempesuksess, vi var ute i bare tre timer, og endte opp med to flotte ryper. Ingen bikkje, bare taktisk løping.
Nå har vi googla hvordan vi tilbereder fuglen, og gleder oss til middag.
To ryper, flådd og tilberedt!

4 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Siden dere sa at det var så hyggelig å få kommentar på siden deres, skriver jeg nå litt selv om jeg ikke aner hva jeg skal skrive! Jeg kunne for eksempel skrive at det så ut som det var en artig jakt og jeg kunne gratulert dere med byttet, men det skal jeg ikke gjøre.
    Jeg vil heller spørre dere hvilken side dere står på i Robinson ekspedisjonen 2010. Altså om dere heier på Nord eller Sør.

    SvarSlett
  2. Hei CIB og TOM, dæven steike jeg er musunnelig. Gleder meg masse til å komme opp å teste ut muskedunderen min også. Kommer på torsdag, så dere må nok leve i tosomhet til det. Hilser masse fra sør.
    KjellO

    SvarSlett
  3. Hei Bare Garen.
    Jeg syns du burde skrevet at det var en artig jakt, og gratulert med byttet!
    Men det viktigste BareGaren, er at du kommenterer.
    Ang. Nor vs Sør, så er det vanskelig, vi hadde vår klare favoritt i fiskeren Werner, men nå som han er ute, er vi veldig glad i han lysskye, svimete kisen med rødt hår på lag nord.

    Hadde kanskje gått for lag sør dersom Daniel fra Asker kunne svømme...det er artig å tenke på at Darwins; survival of the fittest ikke gjelder lenger.
    CPT

    SvarSlett
  4. Ser ut som CIB blir litt shaky når helikopteret nærmer seg ca. ett minutt ut i klippet...

    SvarSlett